Anadan görme olarak demografik bilgilere için mimarilmaktadır ancak internet içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak bâtınin Google Analitik platformunun site analizleri bâtınin sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi şart ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da site izleme kimliğini sitenize beslemek ehliyetli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, çığır, hasılat ve dikkat alanları kadar değaksiyonkenleri saptama edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz
Müşterileri değişiklaştırma, onların aksiyonletmeniz bâtınin farklı değerlere mevla olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En giranbaha olan müşterilerden başlamak suretiyle, bir sıralamada mevcut olmak, çabaların en çok üstünlük sağlayacağı kesime yöneltilmesine imkân sağlar. Böylecene müşterinin değerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak işletme davranışını web sitenizde çıkarmak güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki hizmet, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En faziletli etkinliği, yaraşır maliyette suni zorunluluğu bir şirket bâtınin kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web site teriminin müşteri merkezli son yıllarda yaneşeliığı trok bayağı emniyetsiz boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakıldığında 1990’li yılların “ne bulursam onu kırmızıırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Bildirme ekonomisinin ön planda başüstüneğu bu dönemlerde web sitelerinde mahal saha ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, yoğaltıcı tercihlerinin geri plana atılmasına zemin hazırlıyordu. Peşi sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve hizmet çeşitliliği artmaya çıbanladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu alayım” biçiminde değaksiyonti. 2010’larda web sitelerindeki çağdaş anlamdaki gelişmelerle bile artık “ne istersem onu kırmızıırım” dönemi çıbanladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç gerçek radde koca gösteriş oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği emniyetsiz halde arttı ve müşterilerin tercih olasılıkları çoğaldı.
▬ Fen ve muhabere teknolojilerini aktif kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok amelî erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik mimarilar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım hatına tokuşma iş süreçlerini değaksiyontirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala olası başüstüne.