Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Alıcı Belirlemeye Yarar Anadan görme olarak demografik bilgilere bakarak yapılmaktadır ancak genel ağ ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak karınin Google Analitik platformunun site analizleri karınin sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi kayıt ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da site izlem kimliğini sitenize koymak yeterli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, ekol, hasılat ve nispet alanları kabil bileğanlayışkenleri saptama edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz Müşterileri farklılaştırma, onların anlayışletmeniz karınin farklı bileğerlere sahip olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En kalburüstü olan müşterilerden görünmek suretiyle, bir sıralamada düşmek, çabaların en çok üstünlük esenlayacağı kesime yöneltilmesine imkân esenlar. Böylece müşterinin bileğerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak işletme davranışını web sitenizde elde etmek güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin esenlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki görev, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En faziletli etkinliği, yaraşıklı maliyette suni zorunluluğu bir şirket karınin kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web site kavramının jüpiter merkezli son yıllarda yaşadığı değiş cidden olağanüstü boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakılmış olduğunda 1990’li yılların “ne bulursam onu kırmızıırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Sunma ekonomisinin ön planda evetğu bu dönemlerde web sitelerinde belde vadi ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, bitiren tercihlerinin mazi plana atılmasına dünya hazırlıyordu. Ardından 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve görev çeşitliliği artmaya esasladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu bayramım” biçiminde bileğanlayışti. 2010’larda web sitelerindeki çağcıl anlamdaki gelişmelerle birlikte artık “ne istersem onu kırmızıırım” devri esasladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç taban derece muhteşem rol oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği olağanüstü halde arttı ve müşterilerin yeğleme mümkünlıkları çoğaldı. ▬ Haber ve haberleşme teknolojilerini etkin kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok basitçe erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik yapılar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi kanalına düzen iş vetirelerini bileğanlayıştirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan ulaşım olabilir evet. Türkiye’bile Web Sitesi Teknolojisinin Vürutimi Bilimsel anlamdaki website çkırmızıışmalarının Türkiye’deki geçkini 2000 yılı başlarına dayanıyor. Türkiye’bile yapılan ilk fasılaştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini tanıma yüzdeleri %5’in altında idi. Lakin izleme eden yıllarda genel ağ site çkırmızıışmaları hızla ve artarak devam etti. Bu mevzuda şirketler icap kendi bünyelerinde, gerekse bu mevzuda görev veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) kabil ajanslar vasıtası ile çeşitli çkırmızıışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı temsil eden web sitesi yalnızca üretilmiş görev, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağcıl bir şekilde gösterilmesi bileğildir. Web siteleri, üretim öncesinden başlamış olan tüm faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası yürütmek üzere üç ayrı aşamada birbirini tamamlayıcı çabaların da teşhistıldığı bir etiket evetğu yadsısalat. Burada önemli bir iş daha var, o da şu: Web tasavvur ve mukayyetm çkırmızıışmalarını makul bir ölçüm sistemi altında yürütmek ve bu çkırmızıışmalarda yapılan envestismanın şirketin elden hedeflerini ne ölçübile desteklediğini gözlemlemektir. Sadece web tasavvur adı altında esaslayıp şirketin essah mali hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen biraşkın projenin mevsim içinde üst idare aracılığıyla durdurulduğunu ve bu projelerin muvaffakiyetsiz olduklarını gördük. Bunun genel ağ projesi ya da özge bir x projesi olmasının önemi namevcut. Önemli olan başarısızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede devamlı kenarınızda olması çok önemlidir. Bunun esenlanabilmesi bile web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini elden beslemesine ilişkilı. Doğrusu yalnızca jüpiter memnuniyeti hedefli web sayfası çkırmızıışmaları, sonunda matlup geriları vermemektedir.